måndag 11 januari 2010

Fredagen blev lugn och lördagen blev väldigt oväntad! Var hemma och slöa bara, väntade på att bli själv eftersom dom skulle festa. Då sa m att jag skulle fråga t om hon ville vara barnvakt, javisst tänkte jag fråga kan man ju alltid göra och det kunde hon :) så hoppade in i duschen och sen gjorde jag iordning alexandra och packade hennes saker. mamma kom och hämtade oss vid halv 7 och så åkte vi hem till j. halv 8 kom t och hämtade min älskade A. Vi hade skit roligt och spelade ett roligt spel så vi bara skrattade!! blev hur mkt tok som helst och min båtshake var nog det bästa.. jag och m gick (läs SPRANG) hem till p och det var ju sviiiiiin kallt! var där ett tag och jag och s pratade lite barn och förlossning sen drog vi på liljan. Hoppade runt därinne och m skällde ut en tant på toa haha! sen kom vi på att vi ville på bolanche, vakten frågade efter ålder men ville inte ha leg? så jag sa att jag fyller 23 och in kom vi :) yra runt därinne och m hann med att bråka med DJ:n hahahahah!! Det är det roligaste ever och jag har aldrig skrattat så mkt! Fick ju nästan träningsvärk. In på cg och åt innan vi gick tillbaka till mamma och liljan. j kom och hämtade oss och jag skulle hämta a men åkte på efterfest hos p istället. Ringde t halv 10 på morgon och frågade hur det gick och dom sov. Jag ville ha hem henne så r var snäll och skjutsade hem henne! Gjorde ingenting igår, var bakis och myste med alexandra! Fyfan vad jag älskar min tjockisunge!!! Imorse gick jag upp vid 9 och gav henne mat sen badade jag henne, trodde vi skulle följa med M till af men blev inget så jag gick och la mig igen och a somnade i sin säng och jag i min. Var så jävla trött så jag sov till halv 2. och alexandra sov till halv 3, haha den ungen bara sover :) Nu är mamma här och hälsar på och jag tänkte hoppa in i duschen och alexandra kanske ni kan gissa vad hon gör? :P japp hon sover! Fått brev av B idag, få se när jag får träffa honom igen!! Nej duschen var det.

JAG ÄLSKAR ALEXANDRA ! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar