fredag 8 januari 2010

Gick bra att väga henne och nog har hon blivit en liten tjockis :) 3260 g väger hon nu. Det går alldeles för fort... Åkte sen och handlade nyttig mat innan vi åkte hem. M gjorde iordning lax och grönsaker och till det drack vi citronvatten, hejdå fett ! Det är så synd att vi fått riktig vinter eftersom man verkligen inte vill vara ute i den förbannade kylan !! Annars hade man ju varit ute och gått.. Jaja det blir väl vår nångång hoppas jag. Just nu är mamma och jesper här, vi ska åka och handla snart. Alexandra ligger och sover, hon ska ha mat om en timme men känner jag henne så vaknar hon innan. Det ska bli skönt när hon slutar äta var 3-4 timme, nu gör man inget annat än att mata och byta blöja. Jaha fredag och vad händer ikväll? Vi ska mysa och äta morötter och gurka med dipp!

Louise: Nej jag ska inte flytta igen utan Malin flyttar tillbaka till sin lägenhet den sista januari :)

2 kommentarer:

  1. ja, jag läste helt åt helvete först :P nu såg jag att det stog M där ^^

    SvaraRadera
  2. Stor flicka ;)
    fast hon väger ändå inte lika mkt som Theodore vägde när han föddes xD
    Jag måste få träffa din lilla tös någon gång :D

    SvaraRadera