måndag 18 januari 2010

Måndag idag igen då.. och fortfarande januari, fatta hur lång denhär månaden är! Förra veckan köpte jag mjölkfri välling för att testa om Alexandra är mjölk allergisk, hon fick en massa utslag och jätte knölig i magen, det enda hon gjorde var att bajsa. Nu har jag prövat i 5 dagar och den enda skillnaden är att hon har slutat bajsa, en gång om dan är det nu istället. Men utslagen är kvar och hon är jätte torr :/ Min stackars lilla tjockis! Vi har haft några hääärliga nätter tillsammans oxå, man ska ju ta vara på tiden sägs det ju och det verkar hon vilja göra.. Så vi har sovit på dagarna istället, men det kanske är tillåtet när man är mammaledig? Fast inatt har hon sovit väldigt bra och jag var faktiskt pigg halv 10 imorse. Gick upp och badade prinsessan och det tyckte hon var jätte skönt :) Hel nöjd och när jag torkade henne så låg hon och små pratade på skötbordet, så söt! ♥

Nu är mamma här och vi ska följa med M till sjukhuset. Ska posta brev, skulle ha varit på banken och så ska jag lämna in papper till soc. just det, måste på apoteket och köpa mer välling! Imorgon ska vi till bvc och läkarbesök, få se vad dom säger om hennes utslag. Ska ringa och kolla om vi kan åka och träffa B nästa vecka :) fast har inga pengar egentligen.. Men det löser sig nog! :) Och jag längtar till onsdag!! Det ska bli så kul och spännande! Nej nu ska jag göra mig klar. paradise hotel ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar