torsdag 21 januari 2010

Idag fick jag lov att gå upp tidigt för att sköterskan skulle komma kl 11 på hembesök. Jag som tyckte det skulle bli så skönt att inte ha nånting planerat idag och få sova så länge jag ville eftersom det har varit nåt varje dag denhär veckan.. Men jag antar att det är så när man har barn! :) Sova får man göra i graven. Hon var här i 20 min och nu sitter jag här i min ensamhet, malin och alexandra sover, sååå tråkiga!! Vi ska väl gå till willys och handla sen när m har tänkt vakna.. Skulle ha varit och hämtat ut barnbidraget oxå.

Gick bra igår och jag är så glaaad :D 2010 kommer bli det bästa året ever! Och det bästa är att jag får dela det med min fina alexandra ♥ redan 6 veckor idag! Vart tar tiden vägen?

Nej nu får dom vakna snart! åh gud, vad jag blev att längta tillbaka till stockholm!! Gå till kista gallerian eller bara ta tunnelbanan in till stan.. Roliga tider eller hur syster yster?? Synd att alex inte fick vara med och uppleva det. Bara i min mage. Är så trött på denhär stan och alla falska bondlurkar! no lifers är dom allihopa :P Gör nåt vettigt istället för att sitta hemma och lorta hos varann.

Alexxx är den bästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar