tisdag 19 januari 2010

Var på bvc idag och hade läkarkontroll, allt såg bra ut men dom sa inget om utslagen mer än att jag skulle köpa en salva på apoteket för torr hud.. och recept på vällingen fick jag inte heller innan dom är säkra på att det kan vara mjölk hon är allergisk mot. Så jag måste pröva den vanliga IGEN för att se om hon blir likadan i magen som förut fast jag sa att det har blivit bättre och att hon inte bajsar blod längre... fyfan för läkare, är så jävla trött på allt som har med sjukhus och vård att göra! Jag måste även höra av mig till barnmorskan för en efterkontroll, det gjorde ju inte hon såklart. Efter bvc gick jag och köpte toapapper sen till sista minuten och skulle posta brev, men posten hade inget kuvert så jag gick till kupolen och köpte, var in på apoteket och köpte salvan oxå. sen gick jag hem så det blev en timmes promenad :) hääärligt! och skruttan har varit vaken HELA dagen idag!! ja förutom i vagnen då.. stora bruna ögon har hon haft som hon vägrat stänga igen, inte för att det har gjort mig nånting har bara varit roligt att ha henne vaken och pratig :) men jag hoppas av hela mitt hjärta att hon blir trött och sover inatt! så kanske hon (och jag) är pigg imorgon när hon ska vara hos mormor :) bara för att jag skrev det så somnade hon i min famn :P jag längtar så mkt till imorn!! det ska bli så rooooligt!! och nästa vecka ska vi träffa B ♥ ja just det, nu väger min tjockis 3650 g och är 53 cm lång!

Hon är den bästa i mitt liv ! ♥ ♥ 6 veckor på torsdag, herregud!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar