fredag 22 januari 2010

Jaha ännu en dag och jag är den enda som är vaken.. Lill skruttan vaknade och skulle ha mat vid halv 9 sen somnade hon igen så jag passade på att hoppa in i duschen. Sen diskade jag och nu har jag ätit frukost. Hon kommer nog snart vakna för det är dags för mat halv 12. Hoppas hon vaknar då så jag får tvätta och klä på henne för mamma kommer hit när hon varit på banken. Det har varit två riktigt sköna nätter domhär dagarna! I förrgår vaknade hon vid 3 och skulle ha mat (och då hade hon inte ätit sen kl 8) sen vaknade hon igen vid 6. Och igår gav jag henne mat halv 11 och sen gick vi och sov så inatt vaknade hon kl 4 och skulle ha mat igen sen sov hon ända till halv 9!! Herregud vad har hänt med henne? Jag hoppas hon fortsätter såhär och kanske snart slutar med nattmål? Yeah, i mina drömmar!

Nej nu ska jag fortsätta vänta på att nån ska vakna, hur kan man sova så mkt?? Och jag vill att det ska bli sommar nu, är trött på snöööö!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar