måndag 6 december 2010

Har du någonsin..
Förnekat förintelsen?: - Nej.
Följt skilda världar?: - Ja, hela serien
Sagt nej till ett samlag?: - Yes
Snott någons mobiltelefon?: - Nej
Varit medvetslös?: - nej
Hånglat med nån riktigt ful?: - haha jo verkligen
Hånglat med fler än 50 personer?: - inte en aning
Gjort nåt riktigt dumt?: - Ja
Gjort nåt du verkligen ångrar?: - Ja
Blivit full på ett släktkalas?: - Ja
Varit full i skolan?: - Nej
Blivit portad från en krog?: - Nej
Varit otrogen?: - Nej
Varit full på julafton?: - jodå
Varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år?: - Ja
Slagit sönder en tv?: - Nej.
Önskat att du var det motsatta könet?: - ja vem har inte
Varit gravid?: - Ja
Fått barn?: - Ja
Överdoserat?: - Nej
Åkt ambulans?: - Nej
Gjort nåt olagligt?: - Ja
Tyckt illa om skunk?: - okej?
Torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?: - HAHA ja, men den var min egen och den är slängd nu
Fått din mamma att gråta?: - Ja
Blivit polisanmäld?: - Ja
Skämts över dina föräldrar?: - Nej kan jag inte påstå, fast nångång har nog alla gjort det
Skämts över din bästa kompis?: - Nej.
Skämts över dig själv?: - Ja.
Ätit från en papperskorg?: - Nej

Senaste personer som..
Sov i din säng: - jag och alexandra
Såg dig gråta: - hm, det var nog alexandra
Fick dig att gråta: - ingen, mest av trötthet tror jag
Du delade en drink med: - det var längesen jag delade en drink med nån
Du gick på bio med: - oj! kommer inte ihåg när jag gick på bio sist, det var nog malin
Du gick på stan med: - mig själv
Skällde på dig: - ? ingen

stuff…
Tar du droger: Nej
Dricker du: Ibland
Vad är du mest rädd för: att förlora alexandra
Vilka kläder sover du i: trosor
Vart vill du gifta dig: helst utomlands tror jag med släkt
Vem hatar du verkligen: Ingen, hata är ett starkt ord och vem orkar lägga ner energi på det?
Varit kär: Ja
Kör du bil: Nej
Har du ett jobb: Nej
Gillar du att ha folk omkring dig: Beror på vilka det är.
Är du ett hälsofreak: Nej, men försöker tänka på vad jag äter
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: Ja
Är du ensam nu: Nej, alexandra sover
Låt som fastnar i ditt huvud ofta: olika
Vill du gifta dig: jag ville inte när jag var yngre men nu vill jag
Vill du ha barn: yes alexandra är verkligen inte det sista

Favorit…
Rum i huset: vardagsrummet
Typ av musik: Blandat
Parfym: britney spears
Månad: mars
Sten: ?

De senaste 48 timmarna, har du…
Gråtit: - Ja
Köpt någonting: - Ja.
Varit sjuk: - ja tyvärr!
Sjungit: - Ja
Sagt "Jag Älskar Dig": - nej, eller jooo till alexandra!
Velat säga till några att du älskar dem: - nej
Träffat någon ny: - Nej.
Saknat någon: - JA
Kramat någon: - Ja

Senaste…
Låt du hörde: - kommer inte ihåg
Film du såg: - jadu om man visste vad den hette
Dricka du köpte: - fanta
Sak du stal: - Inget
Mat du åt: - västkustsoppa
Gången du åt en 7-Eleven korv?: - har jag någonsin ätit en?
Festivaler i sommar?: - Ingen

Har Jag:
Digitalkamera?: Ja
Telefon på rummet?: ja min mobil
Egen dator?: Ja
Könssjukdom?: nej
Husdjur?: Nej
Bra kompisar?: Ja
Tar du receptbelagda mediciner?: Nej
Varför då?: för att jag är frisk
Vem vill du fika med just nu?: niclas

Jag längtar till imorgon! :) ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar