onsdag 22 december 2010

jaha två dagar, eller snart bara en dag kvar och sen är det julafton! vart är julkänslan? det ska iaf bli gott med mat och godis!!! känns som det var hundra år sen jag åt mat på riktigt, men det har lätt varit värt det! för snaaart är jag nere på det jag vill! och fan vad kallt det är ute! jag hatar vinter, jag vill flytta härifrån NU, ja tack! tänk att vakna till sol och varmt och kunna bada........

imorgon ska jag köpa sista julklappen, hämta ut välling och köpa blöjor sen är jag redo för julafton. och jag håller tummarna för att julklappen till niclas hinner komma men det tror jag inte så han får den efter jul. alexandra ska vara hos mamma/mormor imorgon kväll för jag och niclas ska ut och äta, tror ni att jag är nervös eller?? så in i helvete.... och fråga mig inte varför!! jag hoppas det går över till imorn!

jag har fortfarande inte förstått att jag har en sån underbar människa i mitt liv just nu och jag är fan världens lyckligaste!! jätte glad och tacksam faktiskt, att han vill ha mig i sitt liv betyder väldigt mycket. finns ingen finare än honom ♥ nej nu är det morden i sandhamn! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar