fredag 10 december 2010

Idag är ingen vanlig dag för det är alexandras födelsedag, hurra hurra hurra!! ♥ ♥ ♥

herregud, det har redan gått ett år?? jag undrar vart min bebis tog vägen! jag tyckte det var nyss jag låg på bb med världens minsta lilla bebis jag någonsin sett!! och jag var så stolt, det BÄSTA jag gjort i hela mitt liv och jag skulle lätt göra om det hundratusen gånger!! Hon är det bästa som finns i mitt liv :) Jag älskar dig alexandra!!

lite senare ska vi hem till mamma/mormor och ha kalas, alla presenter är klara och jag har beställt en hello kitty tårta som jag ska hämta sen! :) malin och togga med barnen kommer och niclas skulle ha varit med men han måste jobba fast vi ska ses när han slutat ikväll och då ska han få en tårtbit :D Ha en bra dag för det ska jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar