torsdag 16 december 2010

nu sover alexandra och jag är ensam igen.. väldigt tyst blev det kan jag säga! har haft kevin här idag :) jag och alexandra tog vagnen och gick på konsum och handlade mat som jag skulle göra till ikväll, kl halv 4 kom kevin hit och lekte med oss! jag frågade om han ville ha mellis, jag hade köpt tunnbröd som han tycker om men det ville han inte ha. han och alexis fortsatte busa och jag började sen med maten, korvstroganoff och ris. stekte även två grillkorvar till kevin. så kl 6 kom niclas och vi fick äntligen äta! gott tyckte han det var och det var ju tur! vi såg sen på julkalendern och så innan dom åkte hem. det blev en fin kväll ♥ och nu är jag trött, tröttare, tröttast! ska upp ganska tidigt imorgon, dags för sköterskan. första gången hos den nya, allt, jag menar verkligen ALLT är bättre än den förra! godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar