söndag 5 december 2010

i fredags kom amanda och hennes kompis och tog alexandra på kvällen, dom gick ner på ica maxi och jag bytte om innan vi åkte och hämtade malin. vi skulle hem till linda på glöggkväll, spelade spel och sådär. åkte därifrån vid 11 och var tänkt att vi skulle på stan en sväng, men vi var trötta och tyckte det var onödigt så malin köpte en hamburgare innan vi åkte hem. jag sov hos malin och före 1 sov vi! vaknade halv 10 igår och gjorde mig iordning sen kom niclas, kevin och marcus och hämtade mig. dom undrade om jag ville med och titta på julklappar, så jag och kevin gick in och hämtade alexandra sen åkte vi på kupolen, rusta och willys. åkte sen hem till niclas och dom klädde julgranen, vi lekte och sen började niclas och marcus med maten. jag gav alexandra yoghurt och sen åt vi tacogratäng med sallad, jättegott var det! efter det ville kevin spela tv-spel så han och niclas gjorde det och jag gav alexandra mat och hon somnade vid 8. vi såg sen på film och jag var sjukt trött! pratade lite efter filmen, jag och niclas :) sen skjutsade han hem mig och alex, pratade i hallen innan han åkte och det var det bästa ♥ hela dagen igår var så jäkla bra!! me like :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar