måndag 13 december 2010

kalaset i fredags gick super bra och min skrutta fick massa paket, fast det var ju jag som fick öppna dom :) och herregud vilken fin tårta det var!! knappt så man ville skära i den.. har kort men inte lagt in dom på datorn annars hade ni fått sett den! fick skjuts hem av mamma och janne för dom skulle köpa kebab och vid halv 9 kom niclas och hämtade oss, åkte hem till honom och gjorde mat, eller jag försökte få alexandra att sova men det gick ju mindre bra så efter den jätte goda maten fick jag henne att sova. vi myste i soffan och tittade på lite tv innan vi sov. i lördags gjorde vi inte så mkt, han kom hit efter jobbet och dog lite i soffan innan vi åkte hem till honom, åt och sen såg vi på kommissarie späck och gud vilken dålig film!! somnade ganska tidigt och igår åt vi frukost och sen följde vi med honom till kupolen där malin väntade, jag och hon gick runt en stund och pratade och kikade. sen åkte jag hem och smart som jag är kollade jag kontot och visst fan hade jag fått in pengar, i fredags tydligen, så jag tog vagnen och gick ner på ica maxi, köpte en julklapp till alexandra, bröd till soppan, diskmedel och sånt nödvändigt. ja det var min helg och jag kan bara säga att den var fin ♥

Idag har jag varit på kupolen med mamma, varit in på 3 och frågat en sak, kollat på lite kläder men det konstiga är att fast jag gått ner i vikt tycker jag inte det finns nånting och jag känner mig tjock, fast det kan ju bero på den roliga veckan! men jag har ju bara gått ner 4-5 kg på typ en månad så det är ju inte så mkt! och mer ska det bli!! har bakat pepparkakor hos mamma idag och sen kom niclas och kevin och hämtade oss :) var in på ica kvantum innan dom skjutsade hem oss och imorgon blir det antagligen pepparkaksbak med dom! då blir det tredje gången gillt för oss, synd bara att alexandra inte kan va med och baka hon får bara titta på. tittar nu på hollywoodfruar och jag vill oxå tatuera mig! skriva alexandras namn, men jag vet inte vart annars hade jag gjort det för längesen. nej nu ska jag fortsätta se tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar