onsdag 8 december 2010

igår var vi på kupolen och kikade på lite barnkläder, men gud vad fula kläder det finns bara! och det som är fint är för stort.. jag handlar fortfarande på bebisavdelningen och hur kul är det?? hon är ingen bebis längre, herregud hon blir ett helt år på fredag!! så stor hon är :) jag och mamma köpte en julklänning som hon ska få i present som hon kan ha på julafton, min prinsessa :) och så köpte jag en hello kitty bok. åkte sen till ica maxi och jag köpte två presenter till och ingredienser till banan och choklad kakan jag ska baka till henne imorgon! man får ju baka när det inte finns nån mjölkfri tårta att köpa så tårtan jag ska köpa får skruttan inte smaka! men det blir nog bra ändå. åkte sen hem och slog in alla paket och sen kom niclas och vi åkte och köpte grejer till maten vi (han) skulle laga! pasta carbonara blev det och det var jättegott :) blev sen soffhäng och mys resten av kvällen! och mys hela natten för han sov hos mig :) har inte blivit så mycket sömn men jag är pigg och glad ändå! har duschat, plattat håret och satt på en tvättmaskin som precis blev klar så jag ska väl hänga tvätten och sen tänkte jag ta en promenad, men det sägs att det är -17 ute!! fyfan jag hatar vinter!

idag skulle det ha varit mitt BF datum men jag är glad att det inte blev så för då hade jag aldrig träffat niclas! ♥ allting har en mening...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar