söndag 29 mars 2009

Hur såg båten ut?

Innan vi klev på bussen ner till sthlm kom spriten fram, blev ganska snygg kan man ju säga... Tror fan inte det är många som kommer ihåg nåt från den bussresan haha :) Vi klev på båten och så köpte jag vin i taxfreen sen gick vi till hytten och drack. Efter det kommer jag inte ihåg så mkt, var inne i hytten med B och S, vi hade en jädra diskussion och jag grät tror jag. Sen bar det iväg upp på dansgolvet, dansade och hade roligt. Helt plötsligt var jag på väg ner i någon hytt med S, spydde som en gris och sen har jag tydligen däckat ! Vaknade av att B hittade mig på morgon, jag hade ingen aning om vart jag var nånstans. Kollade min mobil och jag hade fått ett sms av G klockan kvart över 2 där det stod "dansa på nu" Tydligen var jag vaken då iaf... Spydde flera ggr igår på dan och när vi klev av båten vid 6 så stod M och P och väntade på oss :) :) Roligt att se dom ! Men tråkigt att jag inte mådde bra så vi kunde festa. Vi åt plankstek iaf. Var skönt att lägga sig i en säng och sova på kvällen. Idag har vi bara slappat innan vi tog Tbanan och tåget hem... Fick en sån jävla huvudvärk på tåget så det var bara jobbigt att åka. Och så är jag trött, och mår illa..... Men annars lever livet, jag fyller ju år imorgon :) Det hade jag glömt av haha ! Sen händer lite mer saker men det tar vi nån annan dag, jag ska försöka äta nu innan vi ska sova.

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar