tisdag 11 maj 2010

Fyfan ! Så äckligt jäkla nice väder det är idag !!! Solen lyyyyser och det är hur varmt som helst att sitta ute, för ute kan jag lova att jag sitter ! Skruttan sitter i sin stol bredvid mig och har nyss sovit lite, men nu är hon vaken och pigg :) Hon njuter oxå av det fina vädret och utsikten! Lite synd att man inte har vagn just nu, så vi kunde ha tagit oss en promenad... :( Men jag hoppas min familj kommer på fredag och då får dom ta vagnen med sig! Shit vad man blir på bra humör när solen är framme :) vår och sommar är det bästa! Jag har diskat och snart ska skruttan få äta utomhus för första gången och efter det ska jag bädda sängen och slänga sopor? Ah, vi får se! Men skynda mig ska jag göra så jag kan sitta ute i lugn och ro och fortsätta njuta, och hoppas att solen inte försvinner än !!

Såhär borde man ha det när man har det som sämst ! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar