lördag 29 maj 2010

therese kom vid 3 och då gick jag upp och åt frukost som min snälla mamma hade kommit med :) åh, dom åker till new york idag!! Nej fan jag är inte avundsjuk.. therese och kevin var kvar och höll mig sällskap sen vid 6 kom malin och togga och dom åkte hem till togga och ska festa, så nu är jag uppe hos therese med kevin och min älskade skrutt och är barnvakt :) kevin har nyss spelat tv spel och nu ser han på tv. vi har chips och ska bara mysa, fast jag är fortfarande konstig i magen.. mår illa när jag äter. och nu är det bara 4 dagar kvar!! på torsdag åker vi, shit vad nervös jag kommer vara! och vad roligt det ska bli att alex ska få träffa sin pappa, han har inte träffat henne sen hon var 3 veckor och nu blir hon hela 6 månader.. men fan vilken bra pappa hon har ;) Det är ju tur när hon har en sån dålig mamma, hahahhaha!!!

nej nu ska jag fortsätta mysa med barnen i mitt underbara liv som ni är avundsjuka på ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar