måndag 10 maj 2010

Lady gaga var hur grymt som helst! :) Det var värt pengarna och kul att göra nånting annat en stund. Var ju lite orolig att skruttan var hos patrik men det gick jättebra! Han bytte bajsblöja och satte på henne pyjamas så hon sov så sött när jag kom hem :) Han kommer bli en toppen pappa en vacker dag.. I lördags åkte vi till sala för att titta på bil och sen åkte vi till uppsala och blev real svenssons för några timmar, ikea på en lördag, hej familjeliv! vi var ju inte dom enda med barn om man säger så.. på kvällen blev det film och chips och sen sova för p skulle upp och jobba. Så igår gick jag och skruttan till affären och handlade lite mat till henne, köpte päronpuré som hon fick till efterätt :) Gott tyckte hon det va! Hon blir ju hela 5 månader idag!! Gud vad tiden går fort och hon har börjat prata mkt mer och suga på tummen, min lilla sötis!! Det är så roligt nu när hon är större och förstår mkt mer. Just nu sitter hon framför tv:n och har nyss sett på familjen annorlunda och pratar! Jag har plattat löshår, och mitt eget hår i fleeera timmar känns det som, suck! Jaja, ska man bli fin får man lida pin.. Nu är det klart och bara att sätta i :) Patrik ringde nyss och försökte göra två saker samtidigt, haha! tror ni det gick? Nej han är väl inte kille för inget! Åh, tråkigt väder som fan är det oxå, typ regn varje dag... Men nu ska jag lägga skruttan tror jag, hon börjar bli lite trött och gnällig. Hejhopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar