söndag 30 maj 2010

trött, trött.. somnade efter dendär jäkla eurovision och tjugo i fem imorse knackade det på dörren... trodde det va therese som kom hem så jag gick och öppnade och snacka om att jag blev förvånad när det står en kille jag aldrig sett förut som undrar vart therese är! jag vågade inte släppa in honom och ingen telefon hade han heller så jag fick ringa till t och fråga vart hon va, han pratade med henne och hon sa att han fick väl fråga mig om han fick sova hos henne.. han vågade inte fråga mig för jag såg livrädd ut, haha konstigt!! så han la sig på soffan och efter ett tag kom t och sparris hem. Jag pratade en stund med patrik innan vi somnade om igen och vaknade nästan halv 9 när kevin gick upp. resten av dan har vi inte gjort så mkt, varit barnvakt när t har fått sova :) nu är dom på kevins fotbollsträning och alex sover och jag har duschat, när dom kommer hem ska vi grilla :) Och nu kom malin hem! Min första mors dag och den tillbringas med mina fina vänner ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar