söndag 23 maj 2010

I fredags blev det fredagsmys på hög nivå, vi åt tacos och bara hade det bra. Skruttan pratade sig till sömns, sötboll ♥ igår var det fint väder så vi satt ute och stekte i solen. Mamma drack drinkar och vi åt kebab med bröd. sen åkte hon på fest och jag var hemma och myste med alexandra. det kom förbi folk och när jag precis somnat blev jag väckt av att telefonen ringde, suck....... sen kom amanda med kille hem så jag gick in till jeppe och sov, så alexxx blev ju väckt i onödan.... vaknade 20 över 9 av att hon var pigg, men det var absolut inte jag!! J tog upp henne så jag låg kvar en kvart till innan jag pratade i telefon. gjorde oss klara och sen åkte vi till valbo, så nu har jag äntligen en rosa tröja igen! :) var in på ikea och kika, men faan, fick flashback så inge mer ikea för mig!!! åt på donken innan vi åkte hem och jag somnade i bilen, haha. nu är solen framme och vi ska grilla :) Livet leker, eller?

jag är glad att ha dom två bästa i mitt liv, bara 10 dagar kvar!! ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar