måndag 17 maj 2010

Hade en rolig kväll i fredags, jag och alexandra tog kvart i 6 tåget hem från stockholm och så kom janne och hämtade oss och skjutsade oss hem till malin. Therese kom efter 9 och hämtade alex, sen gjorde jag mig iordning och började dricka :) Blev krogen och onödiga drinkar men roligt hade vi, det vi kommer ihåg ;) Vi skulle fixa efterfest redan kl 11 och malin höll på att fixa folk men det slutade med att vi åkte hem till togga och var vakna ända till 6.. blev väckt kl 9 och sen skjutsa jörgen hem oss, therese kom med a och sen sov vi i två timmar och var bara sega hela dan.. på kvällen kom jörgen och dom förbi och hade med sig cola och choklad till oss :D Igår gjorde vi inte mkt, låg i sängen och spelade in oss på mobilen haha. gick till ica maxi och handlade, gick hem och gjorde tacos, gott som fan!! När vi vaknade idag sken solen och vi åt det som var kvar av tacosen ute. Nu är mamma här och hälsar på och senare kommer therese och togga så jag blir antagligen kvar här i natt igen, om jag inte tar bussen hem ikväll :) Sånt som visar sig!

xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar