onsdag 12 maj 2010

He ate my heart, that boy is a monster!

Fint väder idag med, men lite kallare än igår och skugga på våran baksida så det går inte att sitta ute, tråkigt! Vaknade kl 10 idag och skruttan sov fortfarande då så jag gick upp och åt frukost, då hörde jag henne ligga i sängen och prata :) Sötnöten!! Tog upp henne och så fick hon bada och sätta på sig sina fina kläder innan hon fick mat. Tycker det är skit tråkigt att det inte finns gröt till mjölkallergiska från 4 månader... Hade ju vela börjat med gröt men får väl vänta till hon blir 6 månader då! Nu har hon sovit lite middag och jag har diskat och dammsugit och lyssnat på musik!! Me love :) Men nu är det dags för mat för skruttan! Hon är den bästa i mitt liv och jag kommer ALDRIG ångra henne!!!! Mammas prinsessa :) Vad skulle jag gjort utan henne? ^^

"ÅNGRA ALDRIG NÅNTING SOM FÅTT DIG LE"

Och tänk att det man önskar kan man få.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar