måndag 31 maj 2010

Idag sov vi till efter 10 och när vi var klara gick jag och malin ner på stan, hon skulle till banken men det var så himla mkt folk så vi gick och käka thaimat på uteserveringen. sen blev det banken, shoppa på lindex, in på konsum, träffa emma och jesse och sen in på apoteket innan vi gick hem igen. så skruttan har fått en fin klänning :D malin köpte hårfärg så jag har färgat hennes hår och smart som jag är (!!!) glömde jag ta av mig min rosa tröja och efter ett tag frågar jag malin om färg går bort i tvätten...... det va hårfärg på min nya bästa rosa tröja!!!!!!!!!!! slängde in den i tvätten på en gång och höll tummarna att det skulle gå bort! annars skulle jag fan börja gråta.. tvätten blev kvar efter en timme och wiho! allting hade gått bort!!!! snacka om tur jag hade kan jag lova! Vad hade jag gjort annars? jag som ska åka på torsdag. Åh, fatta PÅ TORSDAG!! det är ju jätte snart ju.... På onsdag kommer jag inte kunna sova, jag kommer va så nervös.. men jag längtar.

jag, malin, alex och togga åkte och skulle titta på leklandet som brann men man såg inte mkt förutom rök. sen åkte vi förbi mig och jag hämtade räkningar och posten, världens finaste brev fick jag ♥ åkte sen hem till togga en stund innan vi åkte hem till malin igen. och nu är therese här och gör oss sällskap och min lillskrutt sover :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar