tisdag 4 augusti 2009

Fyfan jag har haft den bästa helgen någonsin !! I torsdags åkte jag och M hem till J och var barnvakt, åkte sen taxi hem på natten, för 40 kr hahahaha. I fredags föjde vi med K och S upp till rättvik för att hämta G-son, det var ju en historia i sig och trögare människa får man leta efter :/ suck. Sen lånade vi gubbens bil och åkte hem till P och städade :D Blev sen lite chaufför hem till J innan vi åkte hem och såg på film. Gick upp vid halv 8 på lördag morron och vid 9 åkte vi från borlänge. Tog bara 2,5 timmar sen var vi framme, det var litet men fint som fan. Vi hade lägenheten nere vid vattnet så fin utsikt hade vi oxå. Efter jag träffat min B gick vi och åt mat sen blev det godis innan vi somnade skönt. Gick upp vid halv 8 sen träffade jag B igen innan vi åt frukost på restaurang riddaren, blev pannkakor med sylt och glass :D så gott ! Åkte sen hemåt.. Var förbi K innan vi åkte hem och packade ur bilen och åkte hem till I och E, sov där och igår var det dags att jobba igen. Gick bra och nu ska vi skjutsa mamma till jobbet innan M ska ta spruta. Jag saknar min älskling !!! <3

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar