torsdag 6 augusti 2009

v 21+3
Idag gick jag upp vid fem och åkte med j till jobbet, när jag kom dit och bytt om och allt, mådde jag illa som fan så det var bara att ta bussen hem igen :/ Så det blev inge jobb idag heller.. Men dom nio dagar som är kvar MÅSTE jag gå dit vare sig jag spyr eller inte. Men är det inte typiskt att jag ska börja må dåligt nu när jag mått bra hela tiden?? Aldrig får det gå lätt i livet. Resten av dan har jag tagit det lugnt, postat ett brev och typ sovit en stund. Jag och m har setat i över en timme med kortleken, haha ska bli så jäkla roligt att se när det händer :P Ikväll blir det tacos och jag är ledig imorn iaf, skönt att inte förlora mera pengar. Så härligt väder idag oxå ! Synd att man är förkyld annars hade man kunnat bada men vill inte bli mer sjuk för då kommer jag väl få svininfluensan när vi åker till thailand xD Är ju hur många som helst som har dött där nu.... :/ Nejdå det blir nog bra, tjohej !
24 dagar kvar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar