fredag 21 augusti 2009

Gick bra att jobba igår, även om det inte var med dom bästa... Men nu är det BARA två dagar kvar :D :D Vaknade en timme tidigare idag och förstod inte varför men nån minut senare hörde jag telefonen ringa och det var min B som ringde :) Så jag kände väl det på mig då ha ha. har duschat och nu har jag nyss klämt i mig en pan pizza men är fan fortfarande hungrig !!! Hur ska detta sluta? Kommer vara fet som ett hus dom sista veckorna, om den nu mår bra där inne. Lillen har ju börjat höra nu och det är så häftigt att den börjar sparka när jag pratar eller sjunger :P Ja, om jag ligger still och verkligen koncentrerar mig på att känna vill säga.. Jag måste ha en mini mini i magen eller så är det alla andra som har tjockisar ha ha ha. Fast jag vill ju ha en mini, så jag hoppas allt är bra med den ! Längtar till nästa vecka när jag ska få höra hjärtljuden <3

Bara 9 dagar till thailand !! Kanske måste tvätta och leta kläder att ha med mig? Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar