söndag 23 augusti 2009

mamma och malin är nere på stan och janne är uppe i mellsta, syrran sover hos en kompis och jag ligger i sängen och har förvärkar ?! (kändes obehagligt jaaa) Kul liv? Nja, men kommer vara sååå värt det när min lilla bebis kommer ! :) Jag längtar verkligen som en tok på min mini just nu. Hur ska jag stå ut i 16 veckor till ?? oj oj oj..

Loggade förresten in på min mail för en stund sen och såg att jag har fått lägenhet? Öh, brukar inte tunabyggen ringa när man har fått en och höra om ekonomin? Det gjorde dom sist jag fick en iaf... Nu har jag bara fått ett mail där det står att jag ska komma in och skriva ett avtal. Det jobbiga är att det är en tvåa och det kommer jag ALDRIG få av soc.... Fast det inte alls är nån hög hyra på den, finns ju fan ettor som har lika hyra ju ! Men får prata med dom på måndag efter jobbet. Fast kom på att m har ju spått mig om något avtal.. Hm, kanske är dethär hon menar ??? Fan vad häftigt isf..

Nej nu ska jag fortsätta kika lite på datorn innan jag ska lägga mig och försöka sova till musiken från mellsta. XOXO

1 kommentar: