lördag 29 augusti 2009

Nu är det ÄNTLIGEN helg och sista jobbdagen är över, 8 igår kväll tog jag mina saker ur skåpet och gick därifrån och ni vet inte hur skööönt det kändes !! Och nu är det sista kvällen i borlänge, imorgon är vi på ARLANDA :D :D Fyfaaaan vad härligt det ska bli att komma från denna stad, alla människor och bara lämna sverige och slippa tänka på allt som hänt och som är. Strunta i allt ansvar som jobb, pengar, räkningar och allt vad det heter. Jag ska njuta till 100 och bara tänka på mig och mitt barn i magen, hur bra vi kommer få det och hur bra vi har det när vi ligger på stranden :) Ta en massa kort till lillen som den får se när den blivit större. Håller just nu på att tvätta mina skor, lyssnar på dansbandsmusik och mamma, m och c sitter och dricker innan dom ska ner på stan :) Jag ska städa toaletten och packa klart sen äta ben och jerry ^^ Det tycker jag man är värd när man är gravid xD För igår när jag skulle ta bussen hem hade jag tappat mina pengar så a och j fick ta bussen och möta mig på stan, fick åka gratis från sjukhuset till stan, tack för det ! Så vi gick till hemmakväll och köpte godis och glass. Det är tur man får ut dom på lite äventyr ;D

Gick bra hos barnmorskan, hade lite lågt järn i blodet och blodtrycket är lågt men bra. Skulle kolla hjärtljudet på bebisen och då sparkade h*n till så det blev jättehögt :P Men sen när vi kollade så var det 156 ^^ Och jag hade bara gått upp 2 kg, behöver inte bli nåt mer för min del heller haha. Nej nu längtar jag till imorgon.. Ska till kupolen och köpa snygga stödstrumpor ;) solskydd och dendär söta bebisoverallen innan vi åker !

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar