onsdag 5 augusti 2009

Sjuk idag, roligt värre.. Vaknade halv fem imorse och var upp och spydde så det blev inge jobb idag. Fick sen i mig en macka mitt på dan innan vi hade picnick (stavning?) med potatissallad, rostbiff, ost och kex, melon, oliver och fetaost. Gick bra att äta och hungrig som fan var jag men sen efteråt blev jag konstig och illamående.. Med min otur så ska det väl börja krångla såhär långt i graviditeten ! Suck suck men ska jobba imorgon iaf. sju till två, ingen lång dag och det är skönt. det är bara 10 jobb dagar kvar nu !! :D Härligt. Och bara 25 till Thailand :)

Förresten, fick en påse med bebiskläder av E i söndags :) Det är alltid välbehövligt. Och jag och mamma kollade barnvagn i måndags, hoppas den är kvar efter semestern för fin var den :) Åh, jag vill att du ska komma ut nuuuuuuu !!

Nej dags att sova, ska upp vid 5. Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar