måndag 17 augusti 2009

v 23 idag och om två veckor sitter jag i thailand !!!! Fattar ni hur underbart skönt det ska bli?? Nopp jag tror inte nån vet hur mkt jag längtar och det finns ingen som tycker det ska bli lika skööööönt ! Måste köpa en bikini oxå, hur det nu ska gå till. Jag kommer nog aldrig hitta en som duger, fast ändå, jag ska ligga på en strand i Thailand i två veckor där ingen känner mig så vad som helst borde ju duga bara jag har nåt att bada i :) :) Det blir nog bra dethär. (Men känns ju inte sådär jätteroligt att pröva bikini när man känner sig som en tjock kossa :D) Fast jag har ju en nästan 30 cm lång bebis i magen så det är OK att känna mig tjock :P

Men nu ska jag ta magen och gå in och duscha, få se om det blir kupolen lite senare. Tjohej !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar