måndag 24 augusti 2009

Jobbat idag, 7-13 gick snabbt och efter gick jag till barnmorskan och bytte tid, fick tid imorgon istället för på fredag. Häärligt ! Sen åkte jag och mamma ner på tunabyggen för att höra om lägenheten och när vi får komma in och prata med våran granne som jobbar där frågade jag om jag fått någon lägenhet? Och då sprang han iväg och hämtade kontraktet och började skriva på.. Jaha då var det bara att skriva på då haha ! Så nu har jag fått en lägenhet !!!!!! :D :D Och det bästa av allt är att det är en tvåa, trodde aldrig jag skulle få det. Så ska ringa hon som bor där imorn och höra om jag får komma och titta på den. (nej, jag har inte sett den än) Men det spelar ingen roll hur den ser ut bara jag och bebisen har nånstans att bo :) Har varit på kupolen idag oxå och kikat. Sett väääärldens sötaste overall, den vill jag ha ! Har förresten fått mina bikinisar idag :) Undra om det var min lyckodag eller nåt? :P Men jag säger bara det, det är TUR att man kan skylla på att man är gravid... och att det inte är nån som känner en i thailand ! Jaja, ska sova nu, varit vaken sen 5 imorse.. Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar