onsdag 19 augusti 2009

Var på kupolen idag och tittade efter en bikini, tror ni att det fanns någon? Nej. Bara några fula kvar på rea och min storlek fanns det inte heller.. Blir så trött på sverige och våra små bh storlekar, hur små bröst tror dom att vi har egentligen? Och mina blir ju inte mindre nu när jag är gravid precis ha ha ha.. Men, har beställt två st från ellos nu :D Jag hoppas jag hinner få dom INNAN vi åker och jag hoppas dom sitter bra !! Får hålla tummarna att andarna är med mig. Och billiga var dom, 292 kr för två st, det var väl inte så farligt :)

Fick ett samtal igår och det var skönt, en lättnad. Inte det bästa för bebisen att jag är orolig.. Ringde ett samtal idag men fick inte tag i någon så jag ska upp och ringa imorgon för jag måste veta innan jag åker till thailand !! Vill inte gå runt där nere i två veckor och vara orolig, jag vill ju veta att allt är bra. Men jäääävlar vad jag längtar till Thailand !!!! Bara 11 dagar, snart 10 dagar kvar nu ! <3

Nu ska jag sova, ska jobba imorgon.... Halv ett till nio. Suck. Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar