fredag 9 oktober 2009

Gick bra igår, alltid lika skönt att träffa älsk. När jag kom hem åt vi hemmagjord pizza och drack cola ^^ somnade som en stock sen när jag la mig. Vaknade strax efter 8 imorse, åkte sen och kollade köksbord men fanns inget så jag tittade blocket och hittade VÄRLDENS finaste men såklart var det redan sålt !! Så får kolla mer imorgon om det finns nåt....


Första bilden är från idag, v 30+3 och den andra är från v 23. Enda skillnaden jag ser är dendär jäkla svanken och put rumpan jag fick till idag :P Vet inte varför det blev så, men men ! :D Ska till barnmorskan imorgon och ta blodvärde, blodsocker och väga mig, för det är ju alltid lika roligt... Få se hur mkt jag gått upp nu då med tjockismagen. Så nu måste jag verkligen sova om jag ska orka upp imorn! Ska vara där halv 9, önska mig lycka till.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar