måndag 5 oktober 2009

Shit vart tog denhär dan vägen? kl är redan sex och egentligen har det inte hänt nånting idag men ändå har tiden flygit iväg. Jag vaknade kl 8 och så har jag lagat kåldolmar, potatis och brunsås, och lingonsylten var ju såklart slut!! Nästa gång jag lagar mat ska jag titta i kylskåpet INNAN.. Efter maten gick jag ut på en promenad med selma :) Fast kanske skulle ha låtit maten sjunka lite? :P Skönt var det iaf. Och nu blev jag sjukt trött, varför blir man det alltid vid denhär tiden? Och så blir man pigg när man ska sova.. Jobbigt!

Går in i v.30 idag :D wiho nu är det bara 9 veckor och 6 dagar kvar till bf !! och jag hoppas verkligen att du vill komma ut då och inte senare! Vill inte vänta längre.. Och på onsdag får jag träffa älsk !!! <3 oh jag längtar ! Bara imorgon kvar :)

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar