fredag 2 oktober 2009

Vaknade halv sju imorse, gick upp och gjorde jeppe klar och skickade iväg honom till skolan. Så vid halv 8 gick jag och selma och sov igen. Vaknade halv 11 och gick ut med henne innan jag åt frukost och sen blev det duschen. Mamma kom hem vid 2, åkte till ica maxi och handlade tacos. När j kom hem vid halv 5 skjutsade vi m till t innan vi åkte till rättvik! Vagnen var i jätte fint skick och verkligen värd pengarna!! 700 kr för en sitt och liggvagn med regnskydd och inbyggt myggnät och så fick jag en åkpåse med. Att den är några år gör mig ingenting för den ser knappt använd ut och jag är jätte nöjd :) Nu börjar det kännas lite mer verkligt, att jag verkligen har nånting därinne. Men samtidigt så har jag inte förstått det och kommer nog inte göra det heller, tänk att om två månader är jag mamma ! Heeeelt sjukt. Fast jag längtar så jag dör snart! 10 veckor och 2 dagar, alltså 72 dagar kvar.. Förstår ni hur lång tid det är?? suck. men det kommer nog gå jäkligt fort på slutet eftersom jag flyttar när det är 5 veckor kvar och då får man fullt upp med att göra iordning lägenheten och sen är mini här :D dethär årets jul kommer bli den bästa någonsin <3 Men nu ska jag krypa ner under täcket och känna h*n rulla runt innan jag somnar.

Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar