torsdag 1 oktober 2009

Gick upp i tid och ringde igår men tror ni jag fick tag på henne?? Nej så det var bara att ringa idag igen, men fick reda på att hon bytt grupp så det var bara att försöka ringa och höra vem jag har istället. Ringde hela jävla dan utan att komma fram och när jag gjorde det så var det såklart fel i datorn så dom inte kunde se nåt !!! Åh, jag blir så trött på dom.. Skrev ett brev istället som hon får imorgon och förhoppningsvis händer det nånting då. Har ringt 3 och sagt upp abonnemanget och tagit bort en försäkring sen har jag ringt på en barnvagn (mycket ringande idag) så imorgon ska vi och titta på den eftersom den fanns i rättvik och det är marknad så tänkte vi ta två flugor i en smäll. Har oxå mejlat på en soffa, men den ska jag hämta i slutet av månaden eftersom jag flyttar då och har ingenstans att ställa den nu. Gud vad jag längtar tills jag har flyttat så jag får börja greja med allting! Börja göra iordning saker och hämta barngrejerna.. Spjälsäng och sånt :) Tänk att jag snart har MITT EGET hem !! Underbart. Jag och min bebis <3

På onsdag får jag träffa älskling !!!!!!! me love you.

Godnatt !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar