tisdag 6 oktober 2009

Jag ligger i sängen och har ont i magen.. Det beror nog mest på att jag är så jäkla nervös för imorgon.. Jag vet att det kommer gå bra och (tyvärr!) kommer jag bli sådär snuskigt kär igen. Men just nu har jag absolut ingen lust att överhuvudtaget åka. Har såna dära extreeemt roliga humörsvängningar idag, skit hormoner!!! Varför ska man känna sig deppig och vilja börja gråta hela tiden? Och jag är less på allt så jag orkar inte bry mig, inte ens om min älskade b.. Känns som det kvittar just nu. Men så kommer det inte kännas imorgon, det kan vi slå vad om! Fast jag tror min familj vill att jag ska känna såhär varje dag, haha.

Men nu ska jag sova, ska upp tidigt för tåget går kl 8. Och kanske är det sista gången imorgon?? Sorgligt, men sant.... Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar