lördag 17 oktober 2009

Wiie vilken rolig blogg jag har, eller inte! Men vet inte vad jag ska skriva om längre? Känns som att jag bara skriver om min älskade mini i magen, finns inte så mkt som händer i denna stad heller som man kan skriva om. Träffade en gammal klasskompis i onsdags, var hem till henne och hennes familj, världens sötaste bebis på 5 månader har hon!! :) Åh gud vad små dom är, helt sjukt att förstå. Så nu längtar jag ännu mer tills min kommer ut (om det är möjligt??)

Har fått min första räkning på hyran i MIN lägenhet!! Vill betala den och flytta in NU, inte om två veckor... Kan tiden gå lite fortare tack?

Sömnen är inte den bästa just nu, har svårt att somna på kvällarna, hur trött jag än är så ligger jag vaken i 3 timmar innan jag somnar och så vaknar jag vid 6 på morron och är hur pigg som helst och kan inte somna om.. Men vid 8 blir jag trött igen och har man tur så får man sova till 9.. Skönt med lördag imorgon och jag ska försöka sova till 10 iaf. Och ingen amanda som väcker mig vid 6. Min bebis har blivit jättevild nu på kvällarna när jag ska sova, den snurrar runt och rör sig hela tiden, kanske därför jag inte kan sova? haha just det! Amanda fick känna på magen i förrgår när den hade hicka för fullt :P Först blev hon rädd för att det var nåt därinne som hoppade till, ni skulle ha sett hennes min :D Roligt var det. Idag har vi haft fredagsmys med räkor, vindruvor, chips, glass och idol :) Och imorgon blir det tacos och filmmys med godis, tror jag. eller för mig blir det iaf det. Hoppas på bättre väder oxå, så man kanske kan vara ute utan att bli blöt.

Men nu ska jag sova, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar