tisdag 6 oktober 2009

Idag händer det inte mkt, tråkigt väder så jag dör snart. Nog för att jag inte vill ha snö än men när det är såhär grått hade det varit roligare med vit snö, kanske hade varit på bättre humör då? Haha vilket önsketänkande.. Nu ringde min b och det känns lite bättre i hjärtat av att höra hans röst, fast en sånhär dag gör det nästan mer ont. Jaja, det går över..

Ska försöka ta mig in i duschen, fixa mitt hår och sånt så jag blir fin till imorgon, jag och tjockismagen. Försöka går ju! Man känner sig inte finast i världen när man är gravid, men jag vet att det känns bättre imorn, för gravid ÄR det finaste som finns! Iaf om man tänker på vad man bär i sin mage :) Har börjat fått svårt att sova på nätterna, vet inte vad det beror på men jag ligger och snurrar runt ett bra tag innan jag somnar. :/ Och det är inte bebisen som stör mig heller, den känner jag inte ens på nätterna! Mini måste sova som en stock då för inte ens om man trycker på magen får man liv i honom/henne. Men nu är det full fart på den! :) <3

Nej duschen var det.. Jäklar vad sugen på kladdkaka jag blev!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar