onsdag 2 juni 2010

Nu är det inte långt kvar! om 12 timmar sitter vi på tåget.... Tror ni jag kommer va nå nervös då?? kommer bli en låååååång dag.... först tågresa på nästan 7 timmar sen ska man hitta rätt när man kommer fram oxå, sen stress, stress för att hinna träffa B i 2 timmar, sen tillbaka och jag kommer nog ha en övertrött liten skruttan kan jag redan nu gissa på... och jag kommer vara helt slut på fredan, men då blir det sova, sova, sova för mig! :D så får lilla pappsen ta hand om skruttisen, härligt! Och jag tror hon känner på sig att nåt ska hända imorn och att vi måste upp TIDIGT för hon vägrar sova!! jag som tänkte fixa klart allt och sen försöka sova men det ser ut som jag inte får göra det än på ett tag, suck! Men nu ska jag kissa och sen ta hand om henne. Men kan lova er att imorgon kommer jag vara nervös!!!!

XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar