måndag 21 juni 2010

herregud, vart tog denhär dagen vägen?? klockan är redan tjugo över tre och jag har varit vaken sen 9 imorse.. vad har jag hunnit göra? hm, duschat, fixat löshåret, dammsugit, diskat, badat alexandra, gett henne gröt till frukost, ätit frukost själv, bytt blöja, klätt på henne, klätt på mig själv, matat henne, sprungit och hämtat henne i hela lägenheten typ, sminkat mig och nu sover hon middag och jag tänkte gå ut på en promenad snart. Får väcka henne så vi får lite frisk luft :) fast vet inte vart vi ska gå.. man vill ju inte gå förbi älskling precis, då vill man ju bara träffa honom! men det får vi göra imorgon... :)

ah, vet ni vad jag gjorde igår? jag skulle köpa mat till skruttan och tog en lasagne burk.. betalade och tänkte inte mer på det. idag när jag skulle ge henne det kom jag ju på att det är både mjölk och ost i lasagne ju!!! fan vad irriterande.. jaja man kan ju inte tänka på allt. och vet ni en till sak?? wiho, hon har fått en tand!!! :D :D så nu kallar jag henne tandis. mitt lilla hjärta.. hon håller på att bli så stor. och nu vaknade hon så ska gå och ta upp henne.

Jag älskar min man och min prinsessa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar