fredag 25 juni 2010

så har hela torsdag försvunnit, min efterlängtade torsdag och poff sa det så var det redan fredag och midsommar! vi vaknade vid 9 igår och åt frukost, skruttan fick gröt och nu åt hon upp nästan allting! så jag slapp vällingen på morron, woho :) gjorde oss iordning och åkte in till stan vid 11. sprang runt där heeela dan och shoppade hur mkt som helst!! vi var in på jc, lindex, kappahl, h&m, dressman, sandströms, din sko, hemköp, bella fick lunch på mc donalds, vi tog en kaffe på morellas.. vi trodde vi hade koll på tiden men det hade vi verkligen inte så vi fick stressa till bilen, slänga in vagnarna och ungarna, mata skrutt i bilen men jag hann :) F var barnvakt och tog med sig bella och alex till sin mamma och lekte. jag träffade älskling och, oh my god vad kär jag är!!! det var välbehövliga och UNDERBARA 2 timmar! vi kunde inte träffas idag, men imorgon och heeeeela söndag!! :D :D åh, jag längtar och jag vill aldrig att timmarna med honom ska ta slut. men snart är det över, och jag åker hem nästa måndag :( Fan jag vill inte!! a ringde till f igår och när jag svarade så frågade han mig om jag tyckte om jordnötter, jordnötter?? sa jag och när jag svarade ja, hörde jag älskling gapskratta i bakgrunden och A sa bara jaha då hade jag fel... haha, vad??? :P och idag när älsk ringde och sa glad midsommar så frågade han mig om jag tycker om polkagris.... vad fan håller dom på med??? :P dom är ju helt skeva, hahaha!! det måste ha nånting med bakning att göra eller nåt! får väl reda på det imorn antar jag. F jobbar hela dan idag och skruttan ligger och sover middag nu, hur jäkla mkt kan man sova egentligen? hon sov till 10 imorse, sen fick hon gröt och så badade jag henne och satte på henne sina nya kläder (söööt som sjutton blev hon kan jag lova!) sen la jag henne i bellas säng för att kunna dammsuga så hon inte blev smutsig, sen somnade hon och har nu sovit i över en timme... jag har hunnit diska, tvättat och hängt tvätten och skrivit dethär långa inlägget.. men hur kan hon va trött? hon somnade halv 10 igår kväll och har sovit hela natten till 10. jaja ska gå in och väcka henne snart, klippa hennes naglar för nu är dom jätte långa, sen ge henne lite mat :) jag gav henne gröt till kvällsmat igår oxå så igår behövde jag bara ge henne välling 2 ggr, det ni! lite skillnad mot alla måltider som det varit innan. Skönt, snart är hon stor :) och nu kan hon NÄSTAN krypa!! hon står på alla fyra men när hon ska iväg så lägger hon sig ner och ålar istället. haha hon är så söt, imorse var hon i vardagsrummet och jag var inne på toa och höll på, då hör jag hur hon kommer krälande på golvet och in på toa med mig, och då kände jag att hon hade bajsat! så hon visste att hon skulle ta bort bajset och vart hon skulle ;) praktiskt att jag inte behövde hämta henne haha. hm, undra om jag ska tvätta och fixa löshåret idag..? ah, få se om jag orkar!

Jag älskar mina två skruttfisar mest av allt!! Jag fattar inte hur man kan känna sån kärlek till nån! Och alexandra älskar jag MER och MER för varje dag som går, det är helt sjukt!!! ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar