tisdag 22 juni 2010

idag har varit en bra dag, började med att älsk ringde och väckte mig kvart över 8 typ... men då var jag inte pigg kan jag lova! alex hade vaknat vid 6 och snurrat runt, hittade henne nere i fotändan så tillslut fick jag henne att somna om och tänkte att hon kanske kunde sova till 10! hon vaknade som tur va inte av att jag pratade i telefon så jag somnade om och sov till 10 :) gick upp och la disken i blöt och så hade skruttan bajsat så bytte den innan jag gav henne gröt.. men stackarn tycker inte alls om den!! Hon kan knappt svälja och så håller hon på att spy, men fan va söt hon är när hon gör så! ;p diskade efter frukosten och sen hoppade jag in i duschen. när jag gjort mig iordning sorterade och vek jag frida och bellas tvätt och dammsög lite. gav a mat sen tog vi bussen ner på stan och tog ut pengar, kissade lite och köpte tuggummi sen tog vi bussen tillbaka och gick en promenad för att träffa underbara älskling! ♥ kom lite tidigt så jag och skruttan satte oss i parken en liten stund och bara njöt i det fina vädret. det var så härligt att träffa honom igen, saknat han som fan domhär dagarna och söndag till tisdag har känts som en evighet!! vi lekte med skruttan tills hon tvärsomnade, stackars liten :) åh, vi fick reda på idag att man får träffas på fredag oxå.... varför visste vi inte det tidigare?? så jag hoppas verkligen att vi får det! då blir det torsdag, fredag, lördag och söndag! *håller tummarna* nu när jag ändå är här nere.. när vi kom hem vid 8 gav jag a mat igen sen åkte vi och skulle ta en glass på stan, men först skulle vi hämta j på stationen och då tyckte skruttan det va läge att bajsa.. men det tyckte inte jag för tror ni jag hade blöja med mig? nej såklart.. vi åkte hem och bytte på henne och sen åkte vi och handlade istället, köpte laxpasta som vi (läs: frida) stekte på när vi kom hem och så köpte vi chips och dricka, haha.. just det, idag hade älsk med sig en rabarber kaka som A hade bakat till mig och frida :) så den blev hon glad när jag kom hem med! igår gick jag i ett bostadsområde och shit vilka fina hus.. jag vill oxå ha ett!! och så jäkla fint det är här.. underbart när man ser blått vatten ifrån vägen. nej nu är det bara en massa svammel, jag är cp trött. lika bra att sova så det blir torsdag nångång!! Jag längtar ♥ godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar