onsdag 9 juni 2010

Idag gick jag upp halv 8 och vid kvart i 8 väckte jag skruttan sen kom mamma och hämtade oss så åkte vi till mellsta på jespers skolavslutning. efter det åkte vi på almas och fikade innan dom skjutsade mig till jax, pratade en timme sen kom amanda och mamma, vi käkade thaimat på stan och sådär innan vi åkte hem till mamma. just det var ju in på en affär på stan och fixade en grej! åh, jag lääängtar till onsdag!! :) nu är mitt klart, bara till honom kvar! åkte sen och hämtade amanda och så var vi in på ica maxi och köpte godis.. skulle sen se film, men tror ni det gick bra? höhö nej pratade i telefon istället, mycket bättre! Och vet ni? jag vill flytta härifrån. tycker ni att jag är knäpp om jag som ensamstående vill ta min dotter och flytta ifrån alla jag känner och min familj, till ett ställe där jag inte känner nån? haha ja antagligen tycker ni det! :) och hade jag vågat hade jag gjort det, men samtidigt så vet jag inte vad som hindrar mig? jag trivs inte här och jag gör ungefär lika saker här som jag skulle göra där.. förutom en sak och det kan jag inte göra här, och jag vill det så gärna!!! jaja vi får se vad som händer..... jag hoppas att jag får åka dit igen om 22 dagar! just nu ligger jag i sängen med MIN EGNA DATOR!! :D jag fick en av janne idag! men sim kortet till internet var borta så han ska ringa dom imorn och jag hoppas det fixar sig, så jag har amandas internet så länge men MIN dator!! Jag är så glaaaad :) så nu ska jag lägga in kort från mobilen!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar