måndag 7 juni 2010

Nu är jag och skruttan tillbaka i underbara borlänge, NOT!!! Jag hatar denhär platsen mest i världen just nu.. tågresan dit och hem gick huuur bra som helst! världens snällaste prinsessa och jag tappade inte bort mig en enda gång, det ni! jag hittade tillochmed rätt busshållplats när jag kom fram, och när jag skulle åka till resecentrum igår så sa personalen att jag fick lov ta taxi för det gick ingen buss, men tss, jag som inte ens bor där hittade en buss som gick! så det blev 14 kr istället för onödiga pengar på taxi ;) och vet ni hur fint det är därnere?? Herregud säger jag bara.. man kan ju undra varför man bor här när det finns så fina platser!!

Jag och alexandra har haft en bra helg, hon fick en massa mys och blev inte ett dugg rädd! Igår tog han med sig alex upp kl 8 och sen gjorde han iordning frukost åt mig :) Så det var bara att sätta sig vid bordet och äta, det händer ju inte varje dag precis! diskat har han gjort hela helgen, jag gjorde det lite igår bara när vi städade men han gjorde allt annat, dammsög, torkade golvet, bäddade sängen, slängde lakan, handdukar i tvätten, slängde sopor, städade inne på toaletten. gjort iordning maten varje dag har han oxå gjort.. och vad jag har gjort? jag har njutit varje sekund av att inte vara ensamstående. Bytt bajsblöja har han hunnit med oxå! Haha :P Men jag har badat henne och lagt henne har jag gjort för det var hon lite fjollig med, ingen annan än mamma dög ;D men nu har jag inte tid att skriva mer, hon gnäller! Kan bara säga att det var bättre än jag hade kunnat önska!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar