torsdag 10 juni 2010

vilken härlig dag ! blev väckt imorse av att min lilla sockertopp ringde, kl 08:08...... Härligt va?? :) Gick sen upp och gjorde oss iordning och handlade solstolar, flipflop till mig, klänning till mamma och en liten sak till honom, så nu är det fixat! ♥ jag längtar efter honom som fan ! åkte sen hem och solade lite och gav skruttan mat, spaghetti och köttfärsås :) sen åkte vi iväg och postade brev och skulle köpa glass på donken men det kunde vi ju glömma, glassmaskinen var trasig. sen åkte vi hem till togga och hälsade på honom och malin med barnen, det såg härligt ut att ligga i poolen och glassa! kevin skulle på fotbollsträning och dom skulle hämta therese och grilla så vi blev oxå sugna på att grilla, nu sitter vi i köket och janne har lagt fläskfilén på grillen, salladen är klar, potatiskroketterna är i ugnen, spotify på högsta och vi girls, mamma, amanda, jag och skruttan dansar asset av oss! :D vi är hungriga och glada, jag är lycklig och det är så skönt :) det är sol och jag njuter för det ska tydligen regna hela helgen.. trökigt tycker jag! Imorgon är det studenten, får se om vi ska på stan och kika! Men nu väntar jag på att älskipälsi ska ringa, för jag har nyheter att berätta :D puss på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar