tisdag 15 juni 2010

Sitter nu hemma helt själv med min egen dator, woho! :) har varit och tagit spruta med skruttan idag, hon var JÄTTE duktig!! Hon skrek bara till i en sekund sen var det över. åkte sen hem och slängde i en tvätt och hon fick sova i sin säng. helt utslagen var hon min lilla prinsessa ♥ när hon vaknade gav jag henne mat och sen så fick hon åka i gå stolen medan jag hängde och slängde i en ny tvätt, började med mat till mig själv sen såg vi unga mödrar, har hängt den andra tvätten nu och gett henne mat igen, men hon ville inte alls äta kycklingen idag.. spottat ut och fjantat sig. Så hon fick mera efterätt istället för att hon fått lov att ta spruta, jag tyckte hon var värd det! nu sover hon igen och jag ska bara se ugly betty kl 8 sen ska jag sova jag med! Är hur trött som helst.. ska väl plocka ihop lite innan, har börjat packa men får packa klart allt imorgon, lite svårt när kläderna är blöta och jag ska hämta mer välling på apoteket. Och så får jag äntligen den fina saken imorn!! :D gud vad jag längtar.... och så längtar jag till torsdag, äntligen träffa min fina B!! det ska bli så skönt.. det har varit jobbigt utan honom denhär veckan.. jag är inte längre ensam med alexandra men samtidigt så är jag ensam just nu.. det är jobbigt men jag ska klara av det!! nu får jag ju träffa honom rätt mkt tack vare snälla F och jag kommer alltid vara tacksam för det :) och så ska jag kolla upp lite saker så jag kan flytta!! vi kanske slipper åka tåg på torsdag oxå, hoppas :D men nu ska jag göra nytta! Hejhopp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar