fredag 18 juni 2010

Ligger just nu i sängen hemma hos F och ska sova, skruttan ligger bredvid mig och vi har sett klart en film, imorn ska vi träffa pappsen :) jag längtar ♥ i torsdags blev det stressigt och vi höll på att missa tåget, men vi hann och lite efter 4 va vi framme i västervik, F mötte oss och så åkte vi hem till henne och lämnade mina saker innan hon följde med mig när vi skulle träffa B kl 5. vid 7 kom hon och hennes söta dotter och mötte oss när vi skulle gå hem. vi gick och handlade lite mat innan och sen somnade skrutt kvart över 8.. hon va nog skapligt trött efter tågresan. och vid 10 gick vi och sov. vaknade halv 9 imorse sen gjorde vi oss iordning och tog bussen ner på stan, en galen busschaufför och bilkö så det hade varit snabbare att gå.. gick runt där, åt en kycklingsallad innan vi tittade på studenten. F's syster va med, så vid 5 gick vi hem till hennes föräldrar och fikade. B ringde och när jag sa vart jag va sa han "har du kommit så nära släkten" haha ja fan vi är snart gifta ju ;) gick sen tillbaka till stan och lämnade belli hos sin pappa och så gick vi på hemmakväll och köpte godis och cola :) tog bussen hem och så har det bara varit lite fredagsmys. och nu ska jag verkligen sova, så jag orkar upp imorn. Men det har varit en bra dag och hit vill jag flytta!! så jäkla fint. godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar