söndag 17 maj 2009

can you keep a secret, i'm in love with you

Helgen har varit lugn och skön, skulle ha varit på krogen i fredags men jag var så himla trött så jag och a skulle se på film istället. Vi skulle hyra twilight men den var utlånad såklart så jag tog någon annan och herregud ! Helt jävla värdelös ha ha. Men igår fick vi äntligen se filmen som alla redan sett och tycker är bra, jag tyckte den var bra men lite seg och kanske inte alls så bra som alla andra har sagt. Sen blev det tacos och melodifestival, tala om för mig att INTE se det nästa år!! Så helvetes dåligt. Fast det kunde man ju räkna ut, för helt ärligt trodde ni att sverige hade nån chans? Jag fattar inte hur folket tänkte som röstade på henne ha ha :P Det måste ju vara en låt som folk kan sjunga med i typ som vinnaren... Den låten var inte bra, den satte sig på hjärnan och därför trodde hela europa att den var bra. Jag ville att arash skulle vinna !! Den var ju riktigt bra :D Men jag säger som varje år, är det inte dags att vi slutar vara med i dendär skit tävlingen?

Idag är det sooool och riktiga sommarkänslor, vi ska grilla fläskfilé och göra grillspett :) Hade varit riktigt gott med ett glas rödvin till men men... Det får vänta till nästa år ! (:

Jag saknar dig och jag saknar mitt blonda hår!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar