fredag 15 maj 2009

I mina drömmar

Min hud brinner efter dina beröringar, min själ längtar efter din närhet. Känner ensamheten smyga sig på, frågan som ekar i mitt huvud är "var är du då?". Jag blundar och drömmer mig bort, fantasin tar mig till dig, där jag med fjäderlätta fingertoppar smeker din kropp. Jag blundar och kan känna din varma andhämtning mot min hals, du viskar ömhets ord i mitt öra, allt det jag vill höra. Med ett ryck vaknar jag till, och inser att jag är ensam. Jag vet att du inte kan vara här just nu, men längtan efter dig är stor. Försöker om igen att blunda och ta mig till vårt land, drömmarnas land där vi föralltid kan gå hand i hand med tystnaden på våra stillsamma promenader. Men mina försök fungerar inte alltid, får somna här utan dig bredvid mig. Jag längtar efter dina varma ögon och dina kärleksfulla händer.

Blundar och plötsligt känner jag värmen från din kropp. Din naturliga doft kittlar min näsa, väcker mina lustar. Vänder mig om, kramar min kudde och ler. Om du ändå vore här skulle jag älska dig...älska dig passionerat, långsamt, länge och innerligt. Blundar och ser in i dina evighetsdjupa ögon, kysser din sinnliga mun. Smeker din kropp med varliga händer, utforskar varje liten detalj med mina läppar. Smakar på dig, känner din sälta, jag njuter precis som du. Vi samarbetar bra. Längtar efter att få älska och åter älska med dig. Men mest längtar jag efter att få famna, krama, kyssa dig. Att låta våra kroppar smälta samman till ett. I fullständig stillhet, bara njuta, njuta. Att få känna dina innersta hemligheter. Att få ge dig allt jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar