onsdag 20 maj 2009

Give me a moment

Känner ingen lust att blogga längre, jag lever mitt liv och vet att det bara är nyfikna skvallerkärringar (även killar är inräknade där) som läser. Rykten går och helt seriöst orkar jag inte bry mig, folk som snackar är bara omogna eftersom ingen vågar fråga mig om något ! Är även sjukt trött på dom som inte kan acceptera att människor är olika, låt andra leva som dom vill och sluta gnäll så jävligt, gör något åt era liv istället för jag vet att ni inte trivs med era liv. Så ni som trodde att ni skulle få reda på nåt genom bloggen kan ju glömma det.

Men nu vet ni att jag lever :)

Tråkigt väder varje dag, när ska det bli sommar och varmt?? Vi ska äta potatisgratäng ikväll och fyyy vad gott :D Annars händer det inte så mycket, varken roliga saker eller nånting på magen!! Som A sa till mig för nån natt sen, kan inte den växa snart?? Hon är så söt :) <3
Såg på Australia för nån dag sen och fan va bra den var! Usch vad arg man blir på oss vita, vi tror jämt att vi är bättre än andra..

Jag längtar tills jag ska börja jobba! Få annat att tänka på och saker att göra på dagarna, och tjäna pengar såklart så jag kan flytta hemifrån :D Fattar ni hur jag längtar???? Sen får vi se vilka som kommer finnas där, jag tänker då inte tvinga någon! Det är verkligen som folk säger, man märker vilka som bryr sig och är där på riktigt när man blir gravid, resten är fake and I don't give a fuck!! Såna klarar man sig utan..

I am the queen

1 kommentar:

  1. Men jag har för mkt fritid så jag behöver folks bloggar nu så jag har nåt att sysselsätta mig med!

    SvaraRadera